I love him, hate him, kiss him, diss him, tryna to walk a mile in my kicks.

so true.

siis jätkällä on kyllä piilopokkaa! mun huonoitsetuntone, ujo, yliujo bf lähetti eile nakukuvan itestää, aiva oikein NAKUkuvan ihan täysin alastoman kuvan ! jätkällä ei oo pokkaa nähä livenä mut on pokkaa lähetellä tollasia kuvia. aivan siis täysin totaalisen ennen kuulumatonta ja uskomatonta, arvaa olinko uskoo silmiäni ku se kuva ilmesty mu läppäri näytölle, suljin silmäni heti ja aloin huutaa hysteerisesti. se oli iha kauheet.

sit mu piti strippaa sille webcam, ja se ei oo yhtää mu tyylist mut tein sen ko olin luvannu ja mulla oli hyvä valmentaja, tsemppari tuki henkilö siin vieres. mut sit sen kaveri näki mut myös ja melkee se äiti myöski. se kaveri ei tosin haittaa ko se on hyvä näköne. enemmän se on mu miesmakuu ku se mu bf.

ainii sit ku se kysy mua sinne vanhoihi aikoja sitte, nii nyt oltii meses ja se kysy mun kaveria haluisko se olla sen pari siel jos mä en halua. silleeen wtf ? ei noin tehä ! ja se on sen mun kaverin kaa samas koulus, muttei tunnistanu sitä webcam eikä mtn, sit se koko aja pyys sillee mun kaveri tulee siihe cameraa ja ku laitettii se pois päält ni se laitto et laita uudellee ku sitä vaivaa miksei se tunnista jne. sit se laitto ettei nyt tunnista mut ens vuonna sitte ja KIELIHYMIÖN :P siis siitä tuli ni vitu kusipää yht äkkiä. ja sit ku aina oon valittanu et mis se sen jäkis asenne oikee on, niin eilen illal sitä kyllä löyty ja oikee olan takaa, nimenomaan OLAN takaa ( sen kaveria kutsutaa tol nimel ). onneks mun kaveri suuttu nii paljo sille mu bf et se sano noi ja sano sille suorat sanat. mut se mitä se puhu nii alko vaikuttaa silt ettei se ois halunnu mua sen pariks sinne. heaven sake what an asshole se o.

joo ja se yks vanha tumma ihone ei milläää ymmärrä vaíkka oon sanonu sille ainaki seittemästi etten halua rueta seurusteleen sen kanssa vaan olla pelkkii frendei. niin silti se koko aja sanoo mua PUPUKS ( mua ei muute puputella, ew) mut nyt ,must tuntuu et se tnä tajus ko sanoin vähä pahemmi sille.

kello on jo kauhee paljo, oh my. koira odottaa iltalenkkiä.