Mun poikaystävä teki mulle oharit, voinko mä oikeesti ees kutsua sitä mun poikaystäväks kuy se on tollane mua kohtaan ?

Ja kaiken annan sille anteeks, kun se sanoo ne pari taikasanaa vaan. Kyllä se sitten on ihana. Mutta kuten se sano et mä ansaitsen jtn paljo parempaa ku se, niin pakko myöntää et kuinka oikeessa se olikaan. Kaikki muut kenet nyt voisin saada kohtelis mua niin paljon paremmin, niin kun kuuluukin ja voisin saada hyvänkin suhteen, mutten pysty oleen muiden kanssa kun aina vaan miika mielessä.

miten voin ees tykätä tollasesta kuka tekee noin koko ajan ja kohtelee tosi huonosti ? äsh no sille nyt en voi ite mitään, pakko vaan kestää ehkä se joskus vielä uskaltautuu näkemään ja on kiinnostunu puhuu mun kanssa ja ehkä me viel joskus puhutaan puhelimessa.

Ne vanhojen tanssit mua motivoi tässä, kun se pyys mua tanssii vanhojen tanssit sen kanssa. et kylä ikinä usko mitä se vastas mulle kun suostuin. "no hyvä nyt en ainakaan jää ilman paria ja nyt mulla on niin hyvä pari et huhhuh" siis anteeks ?! ton jälkeen mun teki jo mieli perua sanani, mut yritin vaan olla onnellinen ja olla huomioimatta sitä mitä se sano.

nyt tuli jo taas sellanen olo et alko kaduttaan et jätin ne muut ja voisin vaan hypätä jomman kumman kaulaan vaikka nyt heti. mut mulle tulee siitä ainoostaan itelleni huono mieli ja en saa ees siitä mitään hyvää kun ajattelen sen kostona. joten ehkä vaan oon iha iisisti ja lenkkeilen, laihuttelen, syöpöttelen ja tuhlaan rahojani vastuuttomasti sillä aikaa kun se on valmis näkemään ja olemaan mun oikee poikaystävä.

tää on niin tätä. miten se yks voi pilata koko päivän tällä tavalla ? taas paluu entisee, joka ei oo hyvä juttu ollenkaan. koska sillon vannoin etten enää aio kestää tälläst enää..ajattelen sitä 24/7 ja voin kuvitella kun se on tyytyväisenä siellä jossain silleen " ihanaa kun sain taas peruttua tapaamisen ja se ei taaskaan suuttunu, tai no varmaan vähä suuttu  mut onneks saan sen tekstiviestillä taas illalla lepytettyä." ;Salee ajattelee noin.